TSLRPG Forum

This is the forums to the new upcoming RPG Called The Shadow Lugia RPG
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Apply to be in a group

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
VioletEevee
Sprite Master`s
Sprite Master`s


Posts : 159
Join date : 2008-08-21
Age : 22
Location : Australia

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Sun Sep 14, 2008 2:04 am

Levi022 wrote:
Kymani wrote:
Levi022 wrote:
VioletEevee wrote:
That's if it doesn't hate us anyway because of posting in the wrong places.
*Throws a Revival Herb at the forums*
Urgh, g2g.
O.o did i miss sumthing


Idk Did you? O.o
Idk maybe.O.o
Idk. Oh yes, maybe you did miss something. ><
Idk what. Idk-Idk-Idk.
Back to top Go down
View user profile
Levi022
Webmaster/Coder/Creator
Webmaster/Coder/Creator
avatar

Posts : 240
Join date : 2008-08-19
Age : 23

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Sun Sep 14, 2008 2:04 am

VioletEevee wrote:
Levi022 wrote:
Kymani wrote:
Levi022 wrote:
VioletEevee wrote:
That's if it doesn't hate us anyway because of posting in the wrong places.
*Throws a Revival Herb at the forums*
Urgh, g2g.
O.o did i miss sumthing


Idk Did you? O.o
Idk maybe.O.o
Idk. Oh yes, maybe you did miss something. ><
Idk what. Idk-Idk-Idk.
O.o go here eevee http://xat.com/chat/room/35870690/

_________________

click my dragon :p

Name: Dialga Level:3857


Back to top Go down
View user profile http://tslrpg-forum.darkbb.com
ultra
Member
Member


Posts : 22
Join date : 2008-08-22
Age : 22
Location : Philadelphia, Pennsylvania

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Sun Sep 14, 2008 2:05 am

MISS what.
Back to top Go down
View user profile
VioletEevee
Sprite Master`s
Sprite Master`s


Posts : 159
Join date : 2008-08-21
Age : 22
Location : Australia

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Sun Sep 14, 2008 2:37 am

MISS something.
Back to top Go down
View user profile
ultra
Member
Member


Posts : 22
Join date : 2008-08-22
Age : 22
Location : Philadelphia, Pennsylvania

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Sun Sep 14, 2008 2:43 am

bounce bounce bounce bounce LOL lol! albino sunny bounce
Back to top Go down
View user profile
VioletEevee
Sprite Master`s
Sprite Master`s


Posts : 159
Join date : 2008-08-21
Age : 22
Location : Australia

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Sun Sep 14, 2008 2:50 am

Roflmao. This is another thread that kinda got off-topic.
Back to top Go down
View user profile
Levi022
Webmaster/Coder/Creator
Webmaster/Coder/Creator
avatar

Posts : 240
Join date : 2008-08-19
Age : 23

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Sun Sep 14, 2008 11:14 pm

jakemills wrote:
Levi022 wrote:
VioletEevee wrote:
Idk. But if there's not...
Levi022 wrote:

There will be more after atleast 3 months or less.
rofl
wats this topic all about cuz every1 is talking random lol
GRRRRRRRRRR GETS OUT BAN HAMMER Twisted Evil

_________________

click my dragon :p

Name: Dialga Level:3857


Back to top Go down
View user profile http://tslrpg-forum.darkbb.com
VioletEevee
Sprite Master`s
Sprite Master`s


Posts : 159
Join date : 2008-08-21
Age : 22
Location : Australia

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Sun Sep 14, 2008 11:44 pm

Levi022 wrote:
jakemills wrote:
Levi022 wrote:
VioletEevee wrote:
Idk. But if there's not...
Levi022 wrote:

There will be more after atleast 3 months or less.
rofl
wats this topic all about cuz every1 is talking random lol
GRRRRRRRRRR GETS OUT BAN HAMMER Twisted Evil
Pfft.
Back to top Go down
View user profile
Levi022
Webmaster/Coder/Creator
Webmaster/Coder/Creator
avatar

Posts : 240
Join date : 2008-08-19
Age : 23

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Sun Sep 14, 2008 11:52 pm

VioletEevee wrote:
Levi022 wrote:
jakemills wrote:
Levi022 wrote:
VioletEevee wrote:
Idk. But if there's not...
Levi022 wrote:

There will be more after atleast 3 months or less.
rofl
wats this topic all about cuz every1 is talking random lol
GRRRRRRRRRR GETS OUT BAN HAMMER Twisted Evil
Pfft.
whats that mean i have images now of the rpg go to http://xat.com/chat/room/38590347/?p=0&ss=5

_________________

click my dragon :p

Name: Dialga Level:3857


Back to top Go down
View user profile http://tslrpg-forum.darkbb.com
VioletEevee
Sprite Master`s
Sprite Master`s


Posts : 159
Join date : 2008-08-21
Age : 22
Location : Australia

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Sun Sep 14, 2008 11:54 pm

Rofl, so many different CBoxes.
Back to top Go down
View user profile
Kymani
Member
Member
avatar

Posts : 35
Join date : 2008-09-10
Age : 23
Location : Georgia

PostSubject: CBOXES   Mon Sep 15, 2008 12:07 am

Yea...That last one is the most successful though...
Back to top Go down
View user profile http://www.TSLRPG.net
VioletEevee
Sprite Master`s
Sprite Master`s


Posts : 159
Join date : 2008-08-21
Age : 22
Location : Australia

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Mon Sep 15, 2008 11:46 am

Oh ok. I doubt I'll be able to remember which is which. Dx
Back to top Go down
View user profile
Levi022
Webmaster/Coder/Creator
Webmaster/Coder/Creator
avatar

Posts : 240
Join date : 2008-08-19
Age : 23

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Tue Sep 16, 2008 7:10 pm

VioletEevee wrote:
Oh ok. I doubt I'll be able to remember which is which. Dx
WTH.

_________________

click my dragon :p

Name: Dialga Level:3857


Back to top Go down
View user profile http://tslrpg-forum.darkbb.com
ultra
Member
Member


Posts : 22
Join date : 2008-08-22
Age : 22
Location : Philadelphia, Pennsylvania

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Tue Sep 16, 2008 11:00 pm

lol
Back to top Go down
View user profile
VioletEevee
Sprite Master`s
Sprite Master`s


Posts : 159
Join date : 2008-08-21
Age : 22
Location : Australia

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Wed Sep 17, 2008 1:36 am

Lmao.
Back to top Go down
View user profile
Kymani
Member
Member
avatar

Posts : 35
Join date : 2008-09-10
Age : 23
Location : Georgia

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Thu Sep 18, 2008 6:11 am

I don't see the humor in any of this....
Back to top Go down
View user profile http://www.TSLRPG.net
jakemills
Webmaster/Coder/Creator
Webmaster/Coder/Creator
avatar

Posts : 187
Join date : 2008-08-19
Age : 22
Location : U.K

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Thu Sep 18, 2008 10:20 am

This is called apply in a group not just random chat and mutate it lol Razz

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.TSLRPG.net
Levi022
Webmaster/Coder/Creator
Webmaster/Coder/Creator
avatar

Posts : 240
Join date : 2008-08-19
Age : 23

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Thu Sep 18, 2008 6:00 pm

jakemills wrote:
This is called apply in a group not just random chat and mutate it lol Razz
I know i think i may pick up my mod and ban hammer Razz

_________________

click my dragon :p

Name: Dialga Level:3857


Back to top Go down
View user profile http://tslrpg-forum.darkbb.com
Levi022
Webmaster/Coder/Creator
Webmaster/Coder/Creator
avatar

Posts : 240
Join date : 2008-08-19
Age : 23

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Thu Sep 18, 2008 6:04 pm

Kymani wrote:
I don't see the humor in any of this....
Oh did you loose your sense of humor omg one sense minuses in you body ROFL Razz

_________________

click my dragon :p

Name: Dialga Level:3857


Back to top Go down
View user profile http://tslrpg-forum.darkbb.com
Levi022
Webmaster/Coder/Creator
Webmaster/Coder/Creator
avatar

Posts : 240
Join date : 2008-08-19
Age : 23

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Thu Sep 18, 2008 6:05 pm

Levi022 wrote:
Kymani wrote:
I don't see the humor in any of this....
Oh did you loose your sense of humor omg one sense minuses in you body ROFL Razz
Announcment? New mod position its going to be hard to get this one Razz

_________________

click my dragon :p

Name: Dialga Level:3857


Back to top Go down
View user profile http://tslrpg-forum.darkbb.com
ultra
Member
Member


Posts : 22
Join date : 2008-08-22
Age : 22
Location : Philadelphia, Pennsylvania

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Thu Sep 18, 2008 10:49 pm

Name: Ultra
Position: Mod
Reason: I would like to help make TSL a better Forum and a better RP when it comes out. I am on everyday at least 3 times a day and can be very useful.


Last edited by ultra on Fri Sep 19, 2008 12:29 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
VioletEevee
Sprite Master`s
Sprite Master`s


Posts : 159
Join date : 2008-08-21
Age : 22
Location : Australia

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Thu Sep 18, 2008 11:48 pm

Ultra posts right after Levi announces it's going to be harder to get a mod position. 0.o
Back to top Go down
View user profile
VioletEevee
Sprite Master`s
Sprite Master`s


Posts : 159
Join date : 2008-08-21
Age : 22
Location : Australia

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Thu Sep 18, 2008 11:51 pm

Levi022 wrote:
jakemills wrote:
This is called apply in a group not just random chat and mutate it lol Razz
I know i think i may pick up my mod and ban hammer Razz
*Mutates the ban hammer*
Back to top Go down
View user profile
ultra
Member
Member


Posts : 22
Join date : 2008-08-22
Age : 22
Location : Philadelphia, Pennsylvania

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Fri Sep 19, 2008 12:04 am

Um I saw that before I posted. If I didn't see it then I wouldn't know there's a spot. lol.
Back to top Go down
View user profile
VioletEevee
Sprite Master`s
Sprite Master`s


Posts : 159
Join date : 2008-08-21
Age : 22
Location : Australia

PostSubject: Re: Apply to be in a group   Fri Sep 19, 2008 12:06 am

XD go edit your post. 'Coz idk what a "nam" is.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Apply to be in a group   

Back to top Go down
 
Apply to be in a group
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» A Skype Group! And Skype Names List.
» Okay Luck Group
» Isis - The terrorist Group. Putin - The Soviet Union.
» Apply for Gryffindor's Quidditch Team
» Group chat

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
TSLRPG Forum :: The Shadow Lugia RPG/Forum's Staff :: Staff of the RPG/Forums-
Jump to: